تنگه احد

تنگه احد

امام خامنه ای : سیستان تنگه احد کشور است.
تنگه احد

تنگه احد

امام خامنه ای : سیستان تنگه احد کشور است.

لباس فرم اجباری نیست ! رئیس آموزش وپرورش زابل حاضر است فرزندش را بدون لباس فرم به مدرسه بفرستد؟حمایت از نخبه برعهده کیست ؟


  


تنگه احد : منطقه سیستان با هزاران مشکلی که دارد هرچه به سال تحصیلی نزدیک تر می شود ، مشکلات برخی خانواده ها برای آماده سازی و محیا کردن امکانات برای فرزندانشان جهت ورود به مدرسه سخت و سخت تر می شود

به گزارش تنگه احد این درحالیست که بحث تهیه لباس فرم مدارس که تقریبا در بسیاری از مدارس به یک روال عادی تبدیل شده است ، نیز برای برخی به یک معضل غیرقابل حل تبدیل شده است ، این موضوع در مدارس خاص ، نمونه و تیزهوشان بیشتر باید مدنظر مدیران آموزش و پرورش باشد و راه حلی برای آن طراحی و اعلام شود ، حتی بی راه نیست اگر بگوییم برای دانش آموزان تیزهوشی که با رتبه عالی وارد مدارس خاص می شوند و از لحاظ مالی دچار مشکل هستند ،  جای دارد که آموزش و پرورش چه از بودجه جاری و چه از طریق خیرین امکانات آموزشی ، لوازم تحریر و لباس فرم را تهیه کند تا نونهالی نخبه به جهت مشکل مالی در مقابل سایر دانش آموزان دچار مشکل نشود.

اما در عمل شاهدیم که مدیرآموزش و پرورش زابل ، بجای یافتن راه حل برای این موضوع مهم ، اعلام می دارد که لباس فرم اجباری نیست!

سوال این است که جناب آقای بزی ، آیا امکان آن وجود دارد که همه دانش آموزان یک مدرسه با یک لباس و یک شکل در محل مدرسه حاضر شوند و چند دانش آموز به دلیل مشکلات مالی لباس فرم مناسب نداشته باشند و در بین سایرین نیز مشخص باشند ؟
آیا حضرتعالی اجازه حضور فرزندان خود بدون لباس فرم و با امکانات حداقلی را جهت حضور در مدرسه می دهید ؟

راستی تبعات روانی ناشی از این اتفاق برعهده کیست ؟ و نونهال نخبه را چه کسی باید حمایت کند ؟

 

یکی از دیگر مشکلات در حوزه آموزش و پرورش بحث مدارس خاص و خوب شهر می باشد که متاسفانه نه در آن آزمونی برگزار می شود ونه چارچوب مشخصی برای ورود دانش  اموزان وجود دارد که در یادداشت بعدی به آن خواهیم پرداخت.

نظرات 1 + ارسال نظر
میری دوشنبه 25 شهریور 1398 ساعت 10:45

بچه ام رو که معدلش هم بالا هست هی بردم و اوردم هی امروز و فردا کردن
تو مدرسه شاهد اخرش هم گفتن که جا نیست
همون مدرسه رو نگا کنید که برچه اساسی دخترای برخی از مدیران و مسئولین رو براشون جا باز کردن اما برای دختر من که نخبه هست جایی نیست
خوب یک ازمون بگیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد