تنگه احد

تنگه احد

امام خامنه ای : سیستان تنگه احد کشور است.
تنگه احد

تنگه احد

امام خامنه ای : سیستان تنگه احد کشور است.

بی توجهی استاندار سیستان و بلوچستان به دستور رئیس جمهور و وزیر کشور/تکلیف فرمانداری که در محل خدمتش ساکن نیست ، کی روشن می شود


  

تنگه احد : سال 96 وزیر کشور اعلام کرد :استانداران، فرمانداران و بخشداران طبق دستور رئیس جمهور ملزم هستند که حتما در محل خدمت خود سکونت داشته باشند.

این مساله درحالی بیان شده است که طبق اخبار واصله متاسفانه بسیاری از خانواده مسئولین از جمله فرماندار زابل درمحل خدمتش حضور ندارند.

آنچه مسلم است اینکه عدم حضور خانواده یک فرماندار در محل خدمتش ، آنهم در زمانی که چند ماه از حضور وی بر این مسند می گذرد ، نشان از آن دارد که عملکرد فرماندار یا مسئول مورد نظر در بهبود شرایط یک شهر و حوزه کاری مطلوب نبوده و نتوانسته تغییر ایجاد کند و حداقل ها را برای مردم فراهم آورد.

این دستور شفاهی رئیس جمهور و وزیر کشور در حالی از سوی مسئولین امر نقض می شود وتوجهی از سوی موهبتی استاندار نیز به آن نمی شود که در هر شهر و یا بخش ، جوانان نخبه ، تحصلیکرده و لایقی هستند که می توانند به بهترین شکل ممکن از پس امورات اجرایی آن برآیند اما به آنها توجهی نمی شود ، کنج خانه ها نشسته اند و درنتیجه شرایط نامطلوب ازجمله برای مثال در شهر زابل حاکم می شود و برنامه مدون و مشخصی برای برون رفت ازا ین شرایط نیز وجود ندارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد